Als u problemen heeft met inloggen Zie het Cookie topic !

Het is 17 okt 2018 07:30

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 49 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
DRS discussie 
Auteur Bericht
Forum Elite
Forum Elite

Leeftijd: 34
Bericht Re: DRS discussie
GlennF schreef:
het zal nu wel duidelijk zijn hoezeer de weerstand is als je iets anders doet dan anderen.
leugens en laster worden niet geschuwd als middel.
ik denk dat aktie meer spreek dan worden.
laat de lezer zelf belissen wat ie wilt lezen.

Deze zie ik nog niet. En heb ze niet gezien (want dan is de kans groot dat ik ze verwijderd heb).

Verder ik heb nog nooit zoveel meldingen in één week gezien. Wat zeg ik in één maand.

Iedereen heeft recht op een mening, maar deze mening kan best wat anders gebracht worden.

Glenn heeft mij via PB toegezegd dat hij op zal passen dat hij niet te opdringerig meer over komt, met name in andere topics. Laten we de geïnteresseerde in het topic wat ik morgen weer open houden. En eventueel in de dagboeken van de gebruikers van de methode.

Op die manier moet het toch mogelijk zijn dat we allemaal onze kennis en informatie op een nette manier kwijt kunnen.

Overigens beledigende PB's van wie dan ook naar een van de forum leden graag altijd doorsturen. En wees eerlijk want ik ga op niemand woord direct af! Dus het hele verhaal.

17 jun 2013 19:46
Profiel Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Gewaardeerd Lid
Gewaardeerd Lid

Ilan84 schreef:
Lambik schreef:
Citaat:
Wat wil je nou nog meer?

Ik wil dat jij ophoudt met mij persoonlijk aan te vallen. Dat doe ik ook niet bij jou en ik ervaar het als erg bedreigend.

Wat gij niet wilt dat u geschiet doe dat ook een ander niet ;)
En als je dit als een persoonlijke aanval ervaart, wat t totaal niet is, dan zal ik voortaan niet meer reageren als ik t (gedeeltelijk) niet eens ben met je uitlatingen.
Helaas merk ik dat men zich de laatste tijd zich steeds meer zo opsteld en hun mond houd als ze t ergens niet mee eens zijn.
Is dit dan wat je van een forum verwacht?

dat is al op veel forums het geval ilan, ik zie het en hoor het dagelijks.
men wordt mond dood gemaakt, de gene met de grootste ego blijft vaak staan.
dat zijn vaak dan de kindaachtige typen die alles op de man spelen, wanneer ze erop aangesproken worden dan is het ineens oorlog.

mijn Facebook: https://www.facebook.com/GlennFDSR

Laatst bijgewerkt door GlennF op 17 jun 2013 19:49, in het totaal 1 keer bewerkt

17 jun 2013 19:47
Profiel
Forum Elite
Forum Elite

Leeftijd: 34
BvN schreef:
Lambik schreef:
Citaat:
Joh dat zelfde gebeurt op alle forums ook tegen nieuwelingen die de zoveelste " wat is dit..." vraag stelt om maar een voorbeeld te noemen. Sowiezo snap ik het doel van je post niet . Vroeger op school was er ook altijd zo'n knulletje dat alles aan de meester vertelde. Daar doet me dit een beetje aan denken.

Graag on-topic reageren

Precies. Ik kijk al uit naar jouw opbouwende inbreng in dit topic :)

Waar je hier technisch niks verkeerd zegt, tja euh... Je ziet toch zelf ook wel dat je hier wel erg op de grens zit van wat ik toe kan staan.

@Glenn, ja deze topics worden erg streng gemodereerd. Omdat op een of andere manier dingen altijd snel uit de hand lopen.

17 jun 2013 19:49
Profiel
Actief lid
Actief lid

Leeftijd: 21
Ik ben nog niet lang bezig , maar ik snap het eigenlijk niet , waarom storen mensen zich hieraan , je zit op een computer , als je iets niet wilt lezen klik je op het kruisje ;)

17 jun 2013 19:51
Profiel
Gewaardeerd Lid
Gewaardeerd Lid

@Glenn, ja deze topics worden erg streng gemodereerd. Omdat op een of andere manier dingen altijd snel uit de hand lopen.[/quote]

en terecht, ik wou alleen aangeven dat ik me daar bewust van bent.

Laatst bijgewerkt door GlennF op 17 jun 2013 19:55, in het totaal 1 keer bewerkt

17 jun 2013 19:53
Profiel
Gewaardeerd Lid
Gewaardeerd Lid

senne76 schreef:
Ik ben nog niet lang bezig , maar ik snap het eigenlijk niet , waarom storen mensen zich hieraan , je zit op een computer , als je iets niet wilt lezen klik je op het kruisje ;)

mijn punt!
maar sommigen kunnen en willen het niet begrijpen

17 jun 2013 19:54
Profiel
Forum Elite
Forum Elite

Leeftijd: 41
Sommigen hier kicken blijkbaar op cirkelredenaties, want we zijn weer terug bij af.

Het is onmogelijk om de DSR methode te negeren of weg te klikken, want die wordt in elk topic door je strot geduwd.

17 jun 2013 19:58
Profiel
Actief lid
Actief lid

Leeftijd: 21
En je kunt daar niet overheen lezen?

17 jun 2013 20:00
Profiel
Forum Elite
Forum Elite

Woonplaats: Holtum (Sittard-Geleen)/Limburg ______________________ LIEFST MAIL ipv PB's !______________________
Ik krijg inmiddels het idee dat er erg veel (bedoeld of onbedoeld) uit context gerukt wordt door 'conventionelen' en 'followers' en dat m.n. Marijn daar als kop van Jut bij 'gebruikt' wordt.

Ik zal proberen samen te vatten waar het in mijn ogen (en diverse anderen, waaronder Marijn) over gaat:

1) Er wordt een DSR-methode voorgesteld en daar hoeft op zich niets mis mee te zijn, mits onmiskenbare, wetenschappelijk bewezen onjuistheden er uit gefilterd worden en daar kunnen we gewoon een volwassen discussie over voeren.
Wel dient er, m.n. voor nieuwelingen, (voortdurend) gewezen te worden op mogelijke valkuilen en gevaren in de toepassing ervan. Dit laatste kan het forumbeheer doen, maar bijv. ook de uitdrager van de methode.

2) De DSR-methode is (naar zeggen) ontwikkeld door Glenn en wordt door hem met verve geventileerd en daar hoeft niets mis mee te zijn, als het niet te pas en te onpas als DE oplossing voor vrijwel ieder probleem/vraagstuk of als ultieme aanpak wordt gepropageerd, want dan wordt (zeker de nog onervaren beginnende aquariaan) onwillekeurig een evangelie aangepraat, zonder dat deze voldoende bagage heeft om de voorgestelde methode op waarde te schatten.
Het zou aldus helpen, om mogelijke ongelukken en onjuistheden te voorkomen, als het forumbeheer steeds als het evangelie gepredikt wordt hier een standaard waarschuwing bij/onder plaatst dat "de methode zich nog in een experimentele fase bevindt" als een vorm van 'edit', zonder het inhoudelijke statement geweld aan te doen door het simpelweg te verwijderen.

Dan kunnen alle gemoederen weer bedaren, worden newbees enigszins beschermd en komt er weer ruimte voor een inhoudelijke volwassen discussie, zonder het een hetze wordt op voor- en tegenstanders.

FB: https://www.facebook.com/atolml

__________Afbeelding__________

17 jun 2013 20:04
Profiel WWW
Forum Elite
Forum Elite

senne76 schreef:

Dat gaat niet Senne, want ik voel mij erg verantwoordelijk voor de begeleiding van beginners. Als je iemand zo goed mogelijk probeert te helpen met zijn/haar problemen, dan wordt er 9 van de 10 keer gereageerd door een aanhanger van DSR.

Omdat de beginner onder de indruk raakt van deze zeer gevaarlijke en onwetenschappelijke methode is het leed dan al geleden.

17 jun 2013 20:06
Profiel
Gewaardeerd Lid
Gewaardeerd Lid

ATOL schreef:
Ik krijg inmiddels het idee dat er erg veel (bedoeld of onbedoeld) uit context gerukt wordt door 'conventionelen' en 'followers' en dat m.n. Marijn daar als kop van Jut bij 'gebruikt' wordt.

Ik zal proberen samen te vatten waar het in mijn ogen (en diverse anderen, waaronder Marijn) over gaat:

1) Er wordt een DSR-methode voorgesteld en daar hoeft op zich niets mis mee te zijn, mits onmiskenbare, wetenschappelijk bewezen onjuistheden er uit gefilterd worden en daar kunnen we gewoon een volwassen discussie over voeren.
Wel dient er, m.n. voor nieuwelingen, (voortdurend) gewezen te worden op mogelijke valkuilen en gevaren in de toepassing ervan. Dit laatste kan het forumbeheer doen, maar bijv. ook de uitdrager van de methode.

2) De DSR-methode is (naar zeggen) ontwikkeld door Glenn en wordt door hem met verve geventileerd en daar hoeft niets mis mee te zijn, als het niet te pas en te onpas als DE oplossing voor vrijwel ieder probleem/vraagstuk of als ultieme aanpak wordt gepropageerd, want dan wordt (zeker de nog onervaren beginnende aquariaan) onwillekeurig een evangelie aangepraat, zonder dat deze voldoende bagage heeft om de voorgestelde methode op waarde te schatten.
Het zou aldus helpen, om mogelijke ongelukken en onjuistheden te voorkomen, als het forumbeheer steeds als het evangelie gepredikt wordt hier een standaard waarschuwing bij/onder plaatst dat "de methode zich nog in een experimentele fase bevindt" als een vorm van 'edit', zonder het inhoudelijke statement geweld aan te doen door het simpelweg te verwijderen.

Dan kunnen alle gemoederen weer bedaren, worden newbees enigszins beschermd en komt er weer ruimte voor een inhoudelijke volwassen discussie, zonder het een hetze wordt op voor- en tegenstanders.

eindelijk word er inhoudelijk gereageerd.

hier kan ik me in vinden, ik heb niet anders gewild dat er een keuze moet zijn.
voor mij part kom er op elke posting te staat "dit is experimenteel en niet wetenschappelijk bewezen".
ik wil niks bewijzen ik wil ook geen wetenschapper uithangen.
ik wil simpel gezegd mijn manier delen, als mensen daaraan behoefte hebben moeten ze die keus kunnen maken.

Als de discussie volwassen kan gebeuren is mijn doel bereikt.

17 jun 2013 20:37
Profiel
Gewaardeerd Lid
Gewaardeerd Lid

Lambik schreef:
senne76 schreef:

Dat gaat niet Senne, want ik voel mij erg verantwoordelijk voor de begeleiding van beginners. Als je iemand zo goed mogelijk probeert te helpen met zijn/haar problemen, dan wordt er 9 van de 10 keer gereageerd door een aanhanger van DSR.

Omdat de beginner onder de indruk raakt van deze zeer gevaarlijke en onwetenschappelijke methode is het leed dan al geleden.

ook ik voel me verantwoordelijk voor starters.

je kan alles ook alles onder een loep zetten en alles breed uitmeten als het jou uitkomt
volgens jou heb ik een sekte opgericht, maar dat lijkt meer op tunnel visie

17 jun 2013 20:42
Profiel
Gewaardeerd Lid
Gewaardeerd Lid

boodschap aan martje,
ik heb een hele vriendelijk verzoek aan jou.
Bemoei je niet met DSR topics, ik heb het zo al lastig genoeg om DSR te verdedigen op dit forum.
Helaas moet ik afstand nemen van jou nogal agressief manier van " DSR helpen".
ik weet dat je een zeer enthousiast en overtuigd aanhanger bent, maar je helpt mij er niet mee.
hopelijk begrijp je mijn standpunt.

een mening mag je hebben, maar de DSR methode door mensen hun strot duwen is niet de wijze om het te doen.

je ziet ook dat je topic nagenoeg direct verwijderd is.

zij moeten zelf de keus maken, zelf afwegen en zelf beslissen meer vraag ik niet.

17 jun 2013 20:58
Profiel
Forum Elite
Forum Elite

Citaat:
je kan alles ook alles onder een loep zetten en alles breed uitmeten als het jou uitkomt
volgens jou heb ik een sekte opgericht, maar dat lijkt meer op tunnel visie

En wéér worden mijn woorden suggestief misbruikt en wordt ik persoonlijk aangevallen.

17 jun 2013 20:58
Profiel
Site Admin
Site Admin

Leeftijd: 44
Ik vraag me af waarom je het moet verdedigen.

Als je er zelf in gelooft is het goed, ga niet evangeliseren

Ik heb jaren ( en nog steeds ) de "think different" methode gebruikt.
Dit lop ik ook door iedereen zijn strot te duwen. ( waar ik persoonlijk vindt dat het werkt )

17 jun 2013 21:04
Profiel
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 49 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende