Als u problemen heeft met inloggen Zie het Cookie topic !

Het is 27 mei 2020 17:07

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Compleet aquarium en toebehoren 
Auteur Bericht
Nieuw lid
Nieuw lid

Leeftijd: 32
Bericht Compleet aquarium en toebehoren
Beste allemaal,

Lang geleden heb ik een zeewater aquarium aangeschaft, een sera marin cube 130 liter, hier ook alle techniek voor aangeschaft (m.u.v. sump), maar vervolgens nooit gestart met het daadwerkelijk maken van het aquarium. Het aquarium heb ik tweedehands aangeschaft, de spullen erbij zijn allemaal nieuw.

Ik ben inmiddels wat ouder, en ik ben bang dat het er ook niet meer van gaat komen. Vandaar dat ik dit aquarium en alle toebehoren verkoop. Ik heb toendertijd de spullen gekocht bij AquaReus. Ook ziten er een aantal testen bij (die over de datum zijn, maar geen idee of dat iets uit maakt, bijv voor magnesium, calcium, hardheid, nitriet, nitraat en PH).

Ik heb geen idee wat het aquarium + toebehoren nog waard is, van een aantal onderdelen heb ik wel nog de factuur.

Zie ook de foto's van alle toebehoren, is behoorlijk wat, qua pompen zit het volgende erbij (volgens mij wel bekende merken/types):

2x Hydor Koralia 2 nano stream (2300 liter)
1x Aquabee UP2000/1
1x Bubble Magus NAC6a

Deze onderdelen heb ik op internet opgezocht en zijn nog wel wat waard, dus doe een eerlijk leuk bod, en dan komen we er wel uit denk ik. Ik wil graag alles in 1 keer verkopen.

Je hebt niet de vereiste permissies om de toegevoegde bestanden te bekijken. Registreer jezelf voor directe en volledige toegang.

21 mei 2020 15:35
Profiel Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ]