| Auteur |
Bericht |
|
Nieuw lid
Geregistreerd op: do jan 21, 2010 11:37 am Berichten: 83 Leeftijd: 30 Woonplaats: Wergea (Frl.)
|
 Great Barrier reef
_________________ Elts praat oer myn sūpen, mar nimmen oer myn toarst!
Laatst bijgewerkt door Koenos op za maart 06, 2010 6:37 pm, in het totaal 1 keer bewerkt
|
| za maart 06, 2010 5:17 pm |
|
 |
|
Vaste bezoeker
Geregistreerd op: do jan 03, 2008 6:56 pm Berichten: 813 Leeftijd: 21 Woonplaats: Ommen
|
 Re: Great Barrier reef
Mooie foto's!! Zou daar ook wel is heen willen 
_________________ Aquarium: 100-50-65 Sump: 90-30-30 Verlichting: 8x 39watt T5 Afschuimer: Bubble King 200 mini Stroming: 1x Tunze 6045, 1x Vortech MP40W Opvoer: Eheim 2500ltr Kalkreactor: Schuran Jetstream Pico AM pH Controller AM Niveaumat SP3000 AM T-controller T2001 CC
Dagboek http://www.zeewateraquarium.com
|
| za maart 06, 2010 6:16 pm |
|
 |
|
Nieuw lid
Geregistreerd op: do jan 21, 2010 11:37 am Berichten: 83 Leeftijd: 30 Woonplaats: Wergea (Frl.)
|
Doe het nu! Later is zo ver weg...
|
| za maart 06, 2010 6:38 pm |
|
 |
|
Forum Elite
Geregistreerd op: do jan 08, 2004 7:38 pm Berichten: 11169 Leeftijd: 50 Woonplaats: den haag
|
mooie foto's joh.. wat voor toestel heb je gebruikt?
_________________ morgen is vaak de drukste dag van de week (spaans spreekwoord) fascinerend, geen mens kan dit bedenken we zien de dingen niet zoals ze zijn, maar zoals wij zijn... nieuw dagboek van een oude bak de nieuwe bak, zo diep als de oude breed was
|
| do maart 11, 2010 9:55 am |
|
 |
|
Nieuw lid
|
We hebben een digitaal fototoestel gehuurd op de boot, waarmee je ook filmpjes mee kon maken! Het was een canon compact camera (type weet ik niet meer) met zo'n speciale waterdichte behuizing er omheen! Dit is vele malen beter dan de meeste wegmik derderangs drogisten rolletjes apparaat... Die we overigens ook meehadden... gr Koen
|
| wo maart 17, 2010 10:33 pm |
|
 |
|
Moderator
Geregistreerd op: do aug 16, 2007 5:41 pm Berichten: 2039 Leeftijd: 26 Woonplaats: Zeeland(nbr)
|
d'r is trouwens ook een best mooie film gemaakt over the great barrier reef. Voor de liefhebbers iig. Zoek en gij zult vinden.
_________________ Tja ach he...
|
| ma maart 29, 2010 4:15 pm |
|
 |
|
Nieuw lid
|
thanks! foto 4 wie kan mij vertellen welke vis dit is? (Latijnse benaming). Is deze te houden of helemaal niet. Toen ik deze vis zag, meerdere keren, heb ik hem gevolgd. Zo ontzettend mooi! Deze heeft bijna en race-auto beeldmerk op zijn lichaam!
bvd Koen
|
| zo apr 04, 2010 9:17 pm |
|
 |
|
Forum Elite
Geregistreerd op: do jan 08, 2004 7:38 pm Berichten: 11169 Leeftijd: 50 Woonplaats: den haag
|
t lijkt me een juffersoort...
dit reef wordt momenteel weer es bedreigd door een olietanker
_________________ morgen is vaak de drukste dag van de week (spaans spreekwoord) fascinerend, geen mens kan dit bedenken we zien de dingen niet zoals ze zijn, maar zoals wij zijn... nieuw dagboek van een oude bak de nieuwe bak, zo diep als de oude breed was
|
| ma apr 05, 2010 9:53 pm |
|
 |
|
Geregistreerd op: ma okt 13, 2003 8:44 pm Berichten: 17222 Leeftijd: 51 Woonplaats: Holtum (Sittard-Geleen)/Limburg ______________________ LIEFST MAIL ipv PB's !______________________
|
Nee Addy, geen juffertje...
T is een Scolopsis bilineatus, behorende tot de Nemipteridae. Kan wel 25 cm lang worden. Redelijk nauw verwand aan snappers en daarmee tot op zekere hoogte een roofvis. Maar hij voedt zich met voornamelijk kleine ongewervelden.
_________________ Marijke & Arno http://www.atol-marinelife.nl / http://www.koralenkweek.nl U kent onze boeken toch ook?! Maar kent u onze UITGEBREIDE WEBWINKEL al? (24uurs-service) Goed, Snel, Betrouwbaar, zéér Concurrerend en prima Service! Contact: webmaster@atol-marinelife.nl
|
| di apr 06, 2010 2:45 pm |
|
 |
|
Nieuw lid
|
Bedankt Arno! Dat wou ik gewoon ff weten! Tijdens het snorkelen kwam ik hem meerdere malen tegen, zo mooi! Nu moet ik wel ff bij vertellen dat ik nooit heb kunnen snorkelen, duiken etc. Mijn oren zijn nl. erg beschadigd en kunnen geen water verdragen. (gat in het trommelvlies plus een oor die tot twee keer toe een rotsbeen ontsteking heeft gehad). Ik heb speciaal voor deze vakantie afdrukken van mijn oren laten maken die er voor gezorgd hebben dat ik tenminste kon snorkelen! Hier ben ik zo blij mee geweest, dat ik, ik kan wel zeggen, een ervaring van mijn leven heb gehad! (met snorkelen dan!). Leuk dat je hebt gereageerd! Gr Koen
|
| wo apr 07, 2010 9:58 pm |
|
 |
|
Geregistreerd op: ma okt 13, 2003 8:44 pm Berichten: 17222 Leeftijd: 51 Woonplaats: Holtum (Sittard-Geleen)/Limburg ______________________ LIEFST MAIL ipv PB's !______________________
|
Snorkelen kan idd grandioos zijn 
_________________ Marijke & Arno http://www.atol-marinelife.nl / http://www.koralenkweek.nl U kent onze boeken toch ook?! Maar kent u onze UITGEBREIDE WEBWINKEL al? (24uurs-service) Goed, Snel, Betrouwbaar, zéér Concurrerend en prima Service! Contact: webmaster@atol-marinelife.nl
|
| do apr 08, 2010 10:03 am |
|
|