Als u problemen heeft met inloggen Zie het Cookie topic !

Het is 21 feb 2018 04:57

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1279 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 82, 83, 84, 85, 86
Barbara en Wim gaan naar 750 liter 
Auteur Bericht
Actief lid
Actief lid

Leeftijd: 31
Bericht Re: Barbara en Wim gaan naar 750 liter
Dat heb ik al enigzins doorgenomen. Het gaat mij er meer op welk zouten ik bij elkaar kan doen (minder aparte oplossingen) en welke verhouding is dan aannemelijk. In mijn optiek kan je namelijk met 2a 3 oplossingen af een met alle metaal Nitraat zouten en 1 met allen natrium of kalium niet-metaal zouten. En dan nog iets wat sporadisch moet worden toegevoegd. Of denk ik nu te kort door de bocht.

06 feb 2018 00:03
Profiel Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Vaste bezoeker
Vaste bezoeker

Leeftijd: 61
Daar kan ik je geen antwoord op geven, want ik weet niet wat er wel en niet bij elkaar kan.
Ik weet wel dat er een paar elementen zijn die wel bij elkaar kunnen maar weet niet welke.
Heb het ergens gelezen op het forum.
Ik kan je wel vertellen hoe ik het heb Ik maak gebruik van een kalkreactor deze maakt KH, Mag en Cal aan, en de rest van de spoorelementen staat achter de doseerpompen, maar terug komend op jouw vraag stel je vraag op het DSR forum.

groeten Barbara en Wim

zie ook mijn dagboek viewtopic.php?t=11946&start=0

06 feb 2018 23:29
Profiel
Actief lid
Actief lid

Leeftijd: 31
Nou was onlangs in Enschede. Dacht ga ook eens bij veldhuis kijken. Wat een drama/deceptie daar. Alles dood van het sps zelf de xenia stond weg te kwijnen. Ik had behoorlijk hoge verwachtingen maar in 15 min was het voor mij duidelijk. Wel twee leuke zaakjes gevonden. Een in Eibergen en een in Rijssen. Bij die uit Eibergen een leuk stekje en twee poets garnalen gehaald.

15 feb 2018 19:58
Profiel
Vaste bezoeker
Vaste bezoeker

Leeftijd: 61
supperguppy schreef:
Nou was onlangs in Enschede. Dacht ga ook eens bij veldhuis kijken. Wat een drama/deceptie daar. Alles dood van het sps zelf de xenia stond weg te kwijnen. Ik had behoorlijk hoge verwachtingen maar in 15 min was het voor mij duidelijk. Wel twee leuke zaakjes gevonden. Een in Eibergen en een in Rijssen. Bij die uit Eibergen een leuk stekje en twee poets garnalen gehaald.

nou he wat een bende, en dat zit nog wel bij mij om de hoek.
Een aantal jaren geleden deden ze ook aan zeewater toen was het een bende en nu is het niet veel beter.
Degene die er over gaat denkt dat hij er verstand van heeft.
Hun vinden het internet gebeuren heel belangrijk, dat kan, maar dan moet je je winkel niet laten versloffen na al deze grote verbouwingen. En verder wil ik er geen woord meer over vuilmaken.

gr Barbara en Wim

zie ook mijn dagboek viewtopic.php?t=11946&start=0

18 feb 2018 23:22
Profiel
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1279 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 82, 83, 84, 85, 86