Als u problemen heeft met inloggen Zie het Cookie topic !

Het is 13 dec 2018 13:41

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 471 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32
Marieke's Sera  
Auteur Bericht
Actief lid
Actief lid

Leeftijd: 39
Bericht Re: Marieke's Sera
Dat is mooi, geniet ervan! :)

30 sep 2016 12:35
Profiel Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Trouw lid
Trouw lid

Leeftijd: 31
Poeh.. tis lang geleden dat ik hier ben geweest.. oeps..
gaat gelukkig goed met m'n bakje. Op t vivarium mooie koraaltjes gehaald. Een mooie vuur zee egel gehaald (en ja I know: bij te weinig eten, eet ie koralen, gelukkig issie gek op nori en algenringen).
Van t weekend is m'n stromingspomp stuk gegaan. Ondertussen een nieuwe gehaald. Maar klein nadeel: ik heb nu een gestresste vis... een van mn juffers sliep altijd naast de pomp en ik heb een ander model gehaald... en nu wil/durft hij er niet naast te slapen... dus hij zwemt nu in t donker door de bak... tja..
heb ook m'n hamer gestekt. Die lomperik werd zo groot dat ie alles om zich heen begon te netelen.. dus als er iemand een stekje wil.. :)

Trotse eigenaresse van een sera130
Mijn dagboek: viewtopic.php?f=51&t=28251

21 dec 2016 22:14
Profiel
Trouw lid
Trouw lid

Bijna alles gaat lekker in m'n bakje. Alleen mijn citroenlipvis is sinds een dag of 3-4 verdwenen. Gezien 'schuw' niet in z'n woordenboek voorkwam, denk ik dat hij is gaan hemelen.
Gezien het bakkie nu een beetje saai is (alleen juffer te zien, fridmani en henkie zwemmen weinig in het open water) ben ik op zoek naar een nieuwe aanwinst. Weet niet of ik weer een citroen lipvis wil, heb een klein bakje en vind deze lipvis eigenlijk te groot worden. Maar een lipvis heeft wel veel goede kwaliteiten als opruimer. Dus wie heeft suggesties voor een klein blijvende lipvis of andere nuttige vis die in t open water zwemt?

19 sep 2017 14:05
Profiel
Trouw lid
Trouw lid

Ondertussen zwemt mijn nieuwe aanwinst vrolijk rond: een koppel pyjama kardinaalbaarzen.

Afbeelding

24 sep 2017 10:02
Profiel
Gewaardeerd Lid
Gewaardeerd Lid

Leeftijd: 61
Chef Kampvuur schreef:
Ondertussen zwemt mijn nieuwe aanwinst vrolijk rond: een koppel pyjama kardinaalbaarzen.

Afbeelding

geinige visjes :-)

-- Lao Tzu

groetjes anja [en Peet]
Red Sea S line 500
home make led met twee t5
DSR met een eigen twist

28 sep 2017 19:39
Profiel
Donateur
Donateur

Leeftijd: 48
Chef Kampvuur schreef:
Poeh.. tis lang geleden dat ik hier ben geweest.. oeps..
gaat gelukkig goed met m'n bakje. Op t vivarium mooie koraaltjes gehaald. Een mooie vuur zee egel gehaald (en ja I know: bij te weinig eten, eet ie koralen, gelukkig issie gek op nori en algenringen).
Van t weekend is m'n stromingspomp stuk gegaan. Ondertussen een nieuwe gehaald. Maar klein nadeel: ik heb nu een gestresste vis... een van mn juffers sliep altijd naast de pomp en ik heb een ander model gehaald... en nu wil/durft hij er niet naast te slapen... dus hij zwemt nu in t donker door de bak... tja..
heb ook m'n hamer gestekt. Die lomperik werd zo groot dat ie alles om zich heen begon te netelen.. dus als er iemand een stekje wil.. :)

Mijn Zee egels gingen steeds dood nadat er geen algen meer waren. Ik gaf ze ook Nori maar vrij snel aten ze dat niet meer. Kan ik ze nog iets anders geven ? Ze zijn voor mij zeer effectief om de stenen schoon te houden.
M.

26 nov 2018 22:15
Profiel WWW
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 471 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32