Als u problemen heeft met inloggen Zie het Cookie topic !



Het is 23 jun 2018 15:45




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Gaten boren in een juwel 350 
Auteur Bericht
Nieuw lid
Nieuw lid

Geregistreerd op: 11 jul 2016 00:48
Berichten: 2
Leeftijd: 29
Woonplaats: Haarlem
Bericht Gaten boren in een juwel 350
Beste,

Ik heb een juwel 350.En ik zou graag gaten boren in de onderplaat.Is dit mogelijk, ik lees soms dat het gehard glas is en dat het dan niet gaat.Is dit waar of kan ik gewoon voorzichtig gaan boren ?

Met vriendelijke groet,

Mitch


11 jul 2016 01:19
Profiel Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Trouw lid
Trouw lid

Geregistreerd op: 13 nov 2015 20:34
Berichten: 507
Leeftijd: 65
Woonplaats: Emmen
Bericht Re: Gaten boren in een juwel 350
Heb er zelf geen ervaring mee maar als het gehard glas is zal het uit elkaar spatten denk ik.

JohnT

_________________
Mijn zeewaterblog


11 jul 2016 09:14
Profiel WWW
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
  • Advertisement


Powered by phpBB3 © phpBB Group.
Designed by Martin Schipper for Zeewaterforum.
phpBB.nl Vertaling