|
 |
 |
|
Het is di sep 07, 2010 2:09 am
|
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen
|
Pagina 1 van de 1
|
[ 5 berichten ] |
|
glas anemonen in men opstart fase
| Auteur |
Bericht |
|
Nieuw lid
Geregistreerd op: ma jul 05, 2010 9:14 am Berichten: 10 Leeftijd: 24 Woonplaats: Monster
|
 glas anemonen in men opstart fase
hallo allemaal,
ik ben net begonnen met een zeebak percula 120. nu zit ik in de opstart fase en komen er allemaal glas anemonen tevoorschijn.
wat moet ik hier mee, want lees zo hier en daar dat ze niet zo goed zijn voor je bak.
gr patrick
|
| zo jul 25, 2010 10:23 am |
|
 |
|
Vaste bezoeker
Geregistreerd op: ma feb 19, 2007 12:58 pm Berichten: 963 Leeftijd: 58 Woonplaats: Landsmeer
|
 Re: glas anemonen in men opstart fase
hoi p teeken er is uitgebreid over geschreven op deze forum even opzoeken succes 
_________________ geduld is een schone zaak
|
| zo jul 25, 2010 10:33 am |
|
 |
|
Moderator
Geregistreerd op: do aug 16, 2007 5:41 pm Berichten: 2039 Leeftijd: 26 Woonplaats: Zeeland(nbr)
|
Met amphistia x of joece juice platspuiten .euh spelling: Aiptasia-X of Joes Juice <-- (zie arno/atol).
_________________ Tja ach he...
|
| zo jul 25, 2010 3:05 pm |
|
 |
|
Geregistreerd op: ma okt 13, 2003 8:44 pm Berichten: 17222 Leeftijd: 51 Woonplaats: Holtum (Sittard-Geleen)/Limburg ______________________ LIEFST MAIL ipv PB's !______________________
|
Kevin, je zult Aiptasia-X of Joes Juice bedoelen 
_________________ Marijke & Arno http://www.atol-marinelife.nl / http://www.koralenkweek.nl U kent onze boeken toch ook?! Maar kent u onze UITGEBREIDE WEBWINKEL al? (24uurs-service) Goed, Snel, Betrouwbaar, zéér Concurrerend en prima Service! Contact: webmaster@atol-marinelife.nl
|
| ma jul 26, 2010 12:21 pm |
|
 |
|
Moderator
Geregistreerd op: do aug 16, 2007 5:41 pm Berichten: 2039 Leeftijd: 26 Woonplaats: Zeeland(nbr)
|
ATOL schreef: Kevin, je zult Aiptasia-X of Joes Juice bedoelen  ja ik had haast  . Maar ik denk dat hij daar al wel achter was gekomen :P.
_________________ Tja ach he...
|
| ma jul 26, 2010 6:11 pm |
|
|
|
Pagina 1 van de 1
|
[ 5 berichten ] |
|